Mail   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Choose language

mask

Reklamowa skuteczność potykaczy/stojaków

Potykacze reklamowe to skuteczna forma docierania do konsumenta, którą można stosować do przekazywania treści promocyjnych, marketingowych i informacyjnych. Mogą służyć do zaprezentowania oferty firmy, informacji o aktualnych promocjach lub wskazywać drogę do lokalu. Jest to tanie i skuteczne narzędzie marketingowe, które występuje w różnych kolorach i rozmiarach. Stojak reklamowy można postawić praktycznie w każdym miejscu bez obawy o zniszczenie, nawet podczas deszczu, czy wzmożonego wiatru.

Jakie są rodzaje potykaczy reklamowych?

Potykacze reklamowe różnią się m.in. wymiarami, materiałem, z którego są wykonane, kolorem, a także dodatkowym wyposażeniem, takim jak elementy ozdobne i tablica. Do jednych z najpopularniejszych zalicza się potykacze drewniane. Są one odporne na uszkodzenia mechaniczne i łatwe do przenoszenia w dowolne miejsce. Lokale gastronomiczne, m.in. restauracje, pizzerie i lodziarnie najczęściej decydują się właśnie na potykacze drewniane oraz kredowe. Dzięki wykorzystaniu eleganckiego, lakierowanego drewna są nie tylko wytrzymałe, ale też stylowe, przez co przyciągają wzrok potencjalnych klientów. Można wygrawerować na nich logo firmy, a dzięki tablicy, świetnie sprawdzają się do informowania o daniu dnia i aktualnych promocjach, bez konieczności codziennego drukowania oferty. Potykacze mogą być też wykonane z aluminium i tworzyw sztucznych.

Jakie jest zastosowanie potykaczy w marketingu?

Stojaki informacyjne wykorzystywane są jako narzędzie reklamy wewnętrznej i zewnętrznej. Służą do zachęcania Klientów galerii handlowej do wizyty w sklepie lub skorzystania z oferty dnia. Mogą informować o lokalizacji lokalu, a także o aktualnej ofercie firmy. Potykacze stosowane do reklamy zewnętrznej przy odpowiednim umiejscowieniu mają duży zasięg, dlatego wykorzystywane są do przyciągnięcia nowych Klientów i budowania wizerunku firmy. Znajdują zastosowanie nie tylko w branży gastronomicznej, ale też korzystają z nich sklepy detaliczne, hurtownie, gabinety kosmetyczne oraz urzędy pocztowe, banki i instytucje publiczne. Stosowanie potykaczy reklamowych drewnianych to niezawodny sposób na reklamę nowego lokalu.

Jakie są zalety potykaczy reklamowych?

Największą zaletą potykaczy reklamowych jest ich mobilność i wygoda użytkowania. Mogą być stosowane zarówno w pobliżu lokalu, jak i zabierane na targi reklamowe i inne wydarzenia branżowe. Są dostępne w wielu rozmiarach i można personalizować je m.in. przez wygrawerowanie nazwy lub logo firmy bądź przyozdobienie ich płytą przedstawiającą oferowany produkt, która przyciągnie wzrok klienta. Odpowiednio zabezpieczone modele, np. z olejowaną tablicą są odporne na zniszczenia mechaniczne oraz działanie deszczu i słońca. Ponadto jest to produkt stosunkowo tani, na którego kupno mogą sobie pozwolić nawet małe, dopiero rozpoczynające swoją działalność przedsiębiorstwa.